Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 41 a 47 di 47
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
The promotion of second-order false belief understanding in children aged 7/8. 1-gen-2022 Lombardi, E.; Bianco, F.; Valle, A.; Castelli, I.
Emozioni, benessere, didattica a distanza: uno sguardo dagli studenti con DSA e PCI. 1-gen-2022 Mazzanti, S.; De Salvatore, M.; Lombardi, E.; Traficante, D.; Pagliano, E.; Marchi, E.; Granocchio, E.; Sarti, D.
The impact of teaching environment on teachers’ emotional experience during the Covid-19 pandemic. 1-gen-2022 Lombardi, E.; Magenes, S.; Passerini, E.; Traficante, D.
Non sono solo parole… La cognizione sociale nei bambini con Disprassia Verbale Evolutiva, Disturbo Fonetico Fonologico e Disturbo Espressivo del Linguaggio. 1-gen-2022 Sarti, D.; Paini, M.; Gandelli, S.; De Salvatore, M.; Gazzola, S.; Granocchio, E.; Magazù, S.; Lombardi, E.
Learning and Well-Being in Multilingual Adolescents with Italian as L2: A Comparison with Monolingual Peers with and without a Learning Disorder 1-gen-2023 Bettoni, Roberta; Vernice, Mirta; Tironi, Marta; Lombardi, Elisabetta; Offredi, Ilaria; Giorgetti, Marisa; Lorusso, Maria Luisa; Sarti, Daniela; Traficante, Daniela
THE COPARENTING RELATIONSHIP SCALE: THE FIRST CONTRIBUTION TO THE VALIDATION OF THE MEASURE IN ITALIAN MOTHERS AND FATHERS 1-gen-2023 Camisasca, Elena; di blasio, Paola; Traficante, Daniela; Lombardi, Elisabetta; Balzarotti, Stefania; Marelli, Alessandra; Bavagnoli, Alessandra; Miragoli, Sarah
Measuring the need for cognition: Structural analysis and measurement of invariance of the short version of the Need for Cognition Scale in Italian adolescents 1-gen-2023 Lombardi, Elisabetta; Aloi, Emanuele; Christian, Tarchi; Daniela, Traficante
Mostrati risultati da 41 a 47 di 47
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile