LUCCHINI, FABIO
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 164
EU - Europa 153
AS - Asia 76
AF - Africa 1
Totale 394
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 164
RU - Federazione Russa 80
SG - Singapore 45
IT - Italia 29
FI - Finlandia 19
TR - Turchia 17
CN - Cina 8
FR - Francia 6
GB - Regno Unito 5
DE - Germania 4
SE - Svezia 3
IE - Irlanda 2
CZ - Repubblica Ceca 1
GR - Grecia 1
HK - Hong Kong 1
IN - India 1
KG - Kirghizistan 1
KZ - Kazakistan 1
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 1
LK - Sri Lanka 1
MA - Marocco 1
NL - Olanda 1
NO - Norvegia 1
UA - Ucraina 1
Totale 394
Città #
Singapore 39
Moscow 36
New York 32
Boardman 20
Helsinki 19
Ashburn 10
Chandler 10
West Jordan 10
Beijing 8
Los Angeles 5
Atlanta 3
Bacoli 3
Bari 3
Bologna 3
Frisco 3
Izmir 3
Lawrence 3
Catania 2
Cava de' Tirreni 2
Desio 2
Dublin 2
Garden City 2
Mercato San Severino 2
Munich 2
Paris 2
Plymouth 2
Princeton 2
Quassolo 2
Scandicci 2
Seattle 2
St Louis 2
Almaty 1
Ann Arbor 1
Athens 1
Bishkek 1
Cascina 1
Colombo 1
Ghisalba 1
Hong Kong 1
Houston 1
Jacksonville 1
Kursk 1
Las Vegas 1
Milan 1
Monza 1
Naples 1
Novara 1
Pisa 1
Prague 1
Rabat 1
Southampton 1
Terno d'Isola 1
Trondheim 1
Vientiane 1
Visakhapatnam 1
Wilmington 1
Totale 263
Nome #
Democratic Practices in Didactic Action. Teacher Students and the Unexpected Effects of Learning Multimedia Teaching Tools 41
Istruzione superiore e pratiche democratiche. Effetti peculiari di un'esperienza educativa 38
L’aggressività verbale online. Riflessioni sulla tossicità delle interazioni nei social media 28
Prevalence of problem gambling: a meta-analysis of recent empirical research (2016–2022) 26
Socio-economic status and problem gambling: An analysis of the Italian case 24
Il gioco d'azzardo problematico. Politiche e impatti sociali 21
The image of medicine as an expert system: comparing the controversy on Covid-19 in Italy and UK 20
La controversia sul metodo: un’interpretazione del dibattito online sui vaccini a partire dai saperi esperti 20
Higher education and democratic practices in a digital era. Relevant effects and methodological implications of the learning of multimedia teaching tools and techniques 19
Refugee Reception and Local Development in the Italian Mountains 19
The Scientific Controversy on Covid-19 and the Image of Science as an Expert System: Comparing the Debate in Italy and UK 19
La leadership carismatica tra ricerca del consenso e responsabilità. Il caso di Donald J. Trump 17
What counts as knowledge? Low-intensity epistemic disputes within the healthcare in times of medical uncertainty 16
Precarietà e senso condiviso 15
Dinamiche e criticità emergenti. L’osservazione in contesti scolastici, tra opposizioni inconsapevoli e ruolo del capitale culturale 15
La fuga in avanti. Un’analisi socio-politologica delle elezioni presidenziali USA 2008 15
Rifiuto, pratiche di opposizione e conflittualità tra gli studenti di una scuola secondaria. Un docente-ricercatore di fronte alle dinamiche del gruppo classe 13
When home and work are not enough. The challenge of international migrants’ agency in the Italian Alps 13
Socio-economic integration and migrants’ agency in the Italian Alps 13
Social Costs of Gambling Harm in Italy 12
The Debate on Covid-19 Vaccines and the Image of Science: A New Political Cleavage in Europe? 12
Narratives of reduction and change among patients of an internet‑delivered therapy for gambling harm 9
Social media and delegitimisation of expert knowledge: a case study on a scientific communicator in the medical field 7
I determinanti sociali di salute in contesto urbano. Presupposti teorico-empirici per le politiche di intervento 6
Come si produce la conoscenza medica dal basso 2
null 1
Totale 441
Categoria #
all - tutte 4.763
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 4.763


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/20216 0 0 0 0 0 0 0 4 1 0 1 0
2021/20227 0 1 2 0 0 0 0 1 3 0 0 0
2022/202364 5 2 0 4 1 6 0 3 5 28 6 4
2023/2024200 4 1 17 18 22 44 3 20 7 16 4 44
2024/2025164 23 4 4 3 23 107 0 0 0 0 0 0
Totale 441