PEDRONI, MARCO LUCA

PEDRONI, MARCO LUCA  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 59 (tempo di esecuzione: 0.009 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Anti-gambling policies: framing morality policy in Italy 1-gen-2020 Bassoli, M.; Marzulli, M.; Pedroni, M.
Art Seen from Outside: Non-artistic Legitimation within the Field of Fashion Design 1-gen-2014 Pedroni, MARCO LUCA; Volontè, P.
Collaboration, Antagonism, Exploitation: Which is the Relation Between Fashion Blogging and Fashion Journalism? 1-gen-2014 Pedroni, MARCO LUCA
Commodifying the followers or challenging the mainstream? The two-sided potential of curvy fashion bloggers 1-gen-2018 Pedroni, M.; Pofi, M. P.
Coolhunting. Genesi di una pratica professionale eretica 1-gen-2010 Pedroni, MARCO LUCA
La creatività nelle professioni 1-gen-2008 P., Volonte'; Pedroni, MARCO LUCA
Cross-fertilization tra moda e arte. Il caso di Piazza Sempione 1-gen-2006 Pedroni, MARCO LUCA
Cross-fertilization tra moda e tecnologia. Il caso di Framis Italia 1-gen-2006 Pedroni, MARCO LUCA
Culture 1-gen-2017 Pedroni, MARCO LUCA
Dal fashion forecasting al coolhunting. Un nuovo modello di ricerca per le aziende italiane? 1-gen-2011 Pedroni, MARCO LUCA
Dignità dell'effimero, ambivalenza e violenza simbolica. Tre lezioni da Die Mode 1-gen-2013 Pedroni, MARCO LUCA
Extreme Losers: On Excess and Profitless Expenditure in Male Gambler Practices 1-gen-2017 Pedroni, Marco
Fabbricanti di immaginario. Gli intermediari culturali di seconda generazione nel campo della moda 1-gen-2014 Pedroni, MARCO LUCA
Fashion Tales: Feeding the Imaginary 1-gen-2017 Mora, Emanuela; Pedroni, MARCO LUCA
Fashionating Images: Audiovisual Media Studies Meet Fashion 1-gen-2017 D’Aloia, A.; Baronian, M. A.; Pedroni, M.
Fashionating Images: Audiovisual Media Studies Meet Fashion 1-gen-2017 D'Aloia, A.; Baronian, M--A.; Pedroni, M.
Fenomenologia dei social network. Presenza, relazioni e consumi mediali degli italiani online 1-gen-2017 Boccia Artieri, G.; Pasquali, F.; Gemini, L.; Carlo, S.; Farci, M.; Pedroni, M.
From Fashion Forecasting to Coolhunting. Prevision Models in Fashion and in Cultural Production 1-gen-2012 Pedroni, MARCO LUCA
From Fashion Forecasting to Coolhunting: Previsional Models in Fashion and in Cultural Production 1-gen-2013 Pedroni, MARCO LUCA
From Production to Consumption: The Cultural Industry of Fashion, Inter-disciplinary 1-gen-2013 Pedroni, MARCO LUCA