TRIACCA, SERENA

TRIACCA, SERENA  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 50 (tempo di esecuzione: 0.013 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Assessment and validation practices in the Vocational Education and Training system: an App for students and practitioners 1-gen-2022 Carenzio, A; Triacca, S
Blended solution and Higher Education. The case of the Catholic University: e-tutoring for personalization 1-gen-2019 Triacca, Serena; Bodega, Domenico; Rivoltella Pier, Cesare
Bridging Online Community: the strategic role of the E-tutor 1-gen-2020 Ferrari, Simona; Triacca, Serena
Coaching and teachers training. An overview of "HSH" project in Lombardy 1-gen-2014 Triacca, Serena; Ferrari, Simona; Rivoltella, Pier Cesare
Design for learning in the third space: opportunities and challenges 1-gen-2021 Ferrari, Simona; Triacca, Serena; Braga, Gianluca
Designing and re-designing the e-learning course «Teaching with Episodes of Situated Learning» 1-gen-2019 Triacca, Serena; Petti, Livia; Pier Cesare, Rivoltella
Didattica dell’immagine. Insegnare con la fotografia nella scuola primaria 1-gen-2020 Triacca, Serena
DigComp as a Theoretical Framework for Media Education. Issues and Implications 1-gen-2021 Garavaglia, Andrea; Petti, Livia; Triacca, Serena
Digital Citizenship Education in the First Cycle of Education. First Results of a Collaborative Research in Lombardy and Molise (Italy) 1-gen-2021 Petti, Livia; Triacca, Serena
Digital Storytelling 1-gen-2013 Triacca, Serena
EAS e Formazione Professionale: la pratica al centro 1-gen-2015 Triacca, Serena
Educare all'uso responsabile dei dispositivi digitali a scuola. L'uso del diario e dell'incidente critico 1-gen-2020 Petti, Livia; Triacca, Serena
Education technologies and teacher's professional development. The project Motus (Monitoring Tablet Utilization in School) run by CREMIT 1-gen-2014 Carenzio, Alessandra; Triacca, Serena; Rivoltella, Pier Cesare
Embedded Assessment in School? Valutare con gli EAS nella scuola primaria 1-gen-2023 Pelizzari, Federica; Triacca, Serena; Ferrari, Simona
Fare didattica nelle pluriclassi 1-gen-2023 Petti, Livia; Triacca, Serena
Fare EAS in ambiente digitale: un’analisi degli applicativi 1-gen-2015 Triacca, Serena
Four blended learning scenarios at the Catholic University of the Sacred Heart: the #eCatt plan 1-gen-2021 Triacca, Serena; Pelizzari, Federica; Scott Flavia, Maria; Rivoltella Pier, Cesare
Gli EAS nell’Higher Education e per il Faculty Development 1-gen-2023 Carenzio, Alessandra; Triacca, Serena; Raviolo, Paolo
ICT Insegnare Con le Tecnologie - Idee per la scuola secondaria 1-gen-2015 Petti, Livia; Triacca, Serena
Il lesson plan 1-gen-2021 Ferrari, Simona; Triacca, Serena