What counts as knowledge? Low-intensity epistemic disputes within the healthcare in times of medical uncertainty
2023-01-01 Bronzini, M.; Piras, E. M.; Lusardi, R.; Lucchini, F.
Academic staff training program for online teaching in higher education
2023-01-01 Raviolo, Paolo; Rondonotti, Marco; Giulio, Laura
La Leadership Diffusa degli Studenti: quali dispositivi nel contesto universitario
2016-01-01 Giuliani, Arianna
La Leadership Diffusa degli Studenti: l’efficacia di alcuni dispositivi nel contesto universitario
2017-01-01 Giuliani, Arianna
Writing and Metacognition: How Italian Students Represent the School Organization and the Assessment Processes
2018-01-01 Moretti, Giovanni; Giuliani, Arianna; Lodovica Morini, Arianna
Valorizzare i Learning Analytics per promuovere la valutazione per l’apprendimento: il caso del Master in Leadership e management in educazione dell’Università Roma Tre
2019-01-01 Moretti, Giovanni; Giuliani, Arianna; lodovica morini, Arianna
Effect of a 9-week resistance heavy training with and without protein supplementation in untrained subjects
2018-01-01 Vandoni, M; Correale, L; Codrons, E; CARNEVALE PELLINO, V; Liberali, G; Dell'Anna, S; Ricagno, E; Casiraghi, E
Sport Therapy meets the school in hospital: Practical exercises of physical literacy
2023-01-01 Moriggi, Tommaso; Lanfranconi, Francesca; Corti, Marta; Zardo, William; Messina, Salvatore; Raviolo, Paolo; Ferrari, Simona
Physical Literacy to shape learning in hospital schools
2023-01-01 Ferrari, Simona; Messina, Salvatore; Raviolo, Paolo
Sport therapy meets school in hospital: a common language is possible through physical literacy
2023-01-01 Corti, Marta; Lanfranconi, Francesca; Moriggi, Tommaso; Raviolo, Paolo; Messina, Salvatore; Jankovic, Momcilo; Tarquini, Flavia; Ferrari, Simona
Food reputation map: la misura della reputazione dei cibi
2013-01-01 M., Bonaiuto; S., De Dominicis; F., Fornara; F., Bonaiuto; G., Carrus; Cicero, L; U., Ganucci Cancellieri; I., Petruccelli
Higher education and democratic practices in a digital era. Relevant effects and methodological implications of the learning of multimedia teaching tools and techniques
2021-01-01 Lucchini, Fabio; Vinci, Fiorella
The image of medicine as an expert system: comparing the controversy on Covid-19 in Italy and UK
2022-01-01 Lucchini, Fabio; Michele, Marzulli
How Brand Equity Management leads to Debt-Holder-Risk
2019-01-01 Magni, D.; Petruzzelllis, L.; Pezzi, A.
The Sociological Relevance of Public Emotions in Online University Education. A Nussbaumian interpretation
2022-01-01 Vinci, F.
La responsabilità sociale delle imprese
2004-01-01 Catania, A.
Paesaggi dell’incontro mediale on-demand
2022-01-01 Villani, Nicolo'
Identità professionale dei docenti nella formazione iniziale al sostegno didattico: uno studio esplorativo
2022-01-01 Simone, M.; Messina, S.
La motivazione all’insegnamento. Ipotesi per una modellizzazione nella formazione in ingresso
2016-01-01 Simone, M.; Piccinno, M.
Abstract School and Pandemic. For a digital literacy of teachers in the incoming training
2021-01-01 Simone, M
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile
Scopri
Tipologia
- 4 Contributo in Atti di Convegno ...170
Data di pubblicazione
- In corso di stampa1
- 2020 - 202442
- 2010 - 2019108
- 2004 - 200919
Editore
- Cleup4
- European Sociological Association4
- Morlacchi Editore3
- Alpes Italia srl2
- CAD Solutions, LLC2
- Collane@unito.it2
- EBES Publication, Sazak Ofset2
- Editore STUDIUM s.r.l.2
- Editrice Morcelliana2
- Genova University Press2
Rivista
- JOURNAL OF THE NEUROLOGICAL SCIENCES3
- BIOPRESERVATION AND BIOBANKING1
- GEOPHYSICAL RESEARCH ABSTRACTS1
- La professionalità degli insegnan...1
- PSICOTERAPIA COGNITIVA E COMPORTA...1
- PSYCHOLOGY & HEALTH1
- SCUOLA DEMOCRATICA1
- SPORT SCIENCES FOR HEALTH1
Keyword
- digital games3
- bioimpedance2
- crisi2
- dentistry2
- Disciplinary Teaching2
- e-learning2
- education2
- Faculty development2
- inflammation2
- metacognition2
Lingua
- eng100
- ita47
Accesso al fulltext
- no fulltext170