ROLLERO, CHIARA
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 2.102
EU - Europa 785
AS - Asia 187
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 24
AF - Africa 5
SA - Sud America 2
OC - Oceania 1
Totale 3.106
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.061
UA - Ucraina 314
CN - Cina 142
SE - Svezia 124
DE - Germania 94
IT - Italia 80
FI - Finlandia 72
IE - Irlanda 43
CA - Canada 38
SG - Singapore 36
GB - Regno Unito 24
EU - Europa 23
RU - Federazione Russa 16
FR - Francia 9
NL - Olanda 4
IL - Israele 3
MX - Messico 3
PL - Polonia 3
HK - Hong Kong 2
IN - India 2
IQ - Iraq 2
ZA - Sudafrica 2
A1 - Anonimo 1
AU - Australia 1
BR - Brasile 1
EG - Egitto 1
ES - Italia 1
NG - Nigeria 1
PT - Portogallo 1
SC - Seychelles 1
VE - Venezuela 1
Totale 3.106
Città #
Jacksonville 255
Fairfield 243
Chandler 242
Houston 225
Woodbridge 150
Ashburn 129
Wilmington 110
Ann Arbor 109
Seattle 97
Beijing 85
Cambridge 61
New York 44
Dublin 43
Lawrence 43
Princeton 43
Ottawa 37
Helsinki 29
Boardman 25
Nanjing 15
San Diego 14
London 10
Kunming 9
Milan 9
Redwood City 9
Dearborn 7
Redmond 7
Guangzhou 6
Chiswick 5
Hefei 5
Jinan 5
Rotterdam 4
Torino 4
Cernusco sul Naviglio 3
Los Angeles 3
Mexico City 3
Acerra 2
Baghdad 2
Cedar Knolls 2
Central District 2
Fuzhou 2
Genoa 2
Johannesburg 2
Mestre 2
Norwalk 2
Padova 2
Prescot 2
Pune 2
Turin 2
Varese 2
Venegono Superiore 2
Warsaw 2
Zhengzhou 2
Albignasego 1
Baotou 1
Bari 1
Brisbane 1
Cairo 1
Caracas 1
Changsha 1
Chongqing 1
Coccaglio 1
Costa Mesa 1
Gallese 1
Grado 1
Harbin 1
Ibadan 1
Indiana 1
Islington 1
Jiaxing 1
Jinhua 1
Kilburn 1
Kraków 1
Le Havre 1
Lisbon 1
Nanchang 1
Napoli 1
New Bedfont 1
Palermo 1
Piemonte 1
Rome 1
San Donà Di Piave 1
Santa Clara 1
Saronno 1
Singapore 1
Waterloo 1
Wuhan 1
Xian 1
Totale 2.157
Nome #
L'oggettivazione attraverso gli spot pubblicitari: l'influenza dei media su umore e autostima 148
Genere, ideologia e mass media: i differenti predittori del sessismo ambivalente 145
Public involvement in social and political participation processes: a gender perspective 142
A gender lens on quality of life: The role of sense of community, perceived social support, self-reported health and income 141
Place attachment, identification and environment perception: An empirical study 139
Health, quality of life and population density: A preliminary study on “contextualized” quality of life 129
Does place attachment affect social well-being? 126
Quality of life and sense of community. A study on health and place of residence 126
Men and women at work: The effects of objectification on competence, pay, and fit for the job 121
The town in my mind: How place attachment and identification are linked to place perception 107
Man and women facing objectification: the effects of media models on well-being, self-esteem and ambivalent sexism 73
The gendered image of power: How male and female leaders are perceived 72
Different Levels of Place Identity: From the Concrete Territory to the Social Categories. 68
Gender as moderator between coping strategies and quality of life 67
Differenze e diseguaglianze di genere tra Nord e Sud d'Italia. Attualità di uno stereotipo 67
Political leadership from a gender perspective 67
Gender as moderator in the relationship between coping strategies and quality of life 64
Ambivalent attitudes toward women and men. Recognizability of stereotypes and effects on self-perception 64
Community and place identity in change: A discursive approach to local participation 63
Il genere come moderatore nella relazione tra senso di comunità e qualità della vita 62
Sociopolitical control and sense of community. A study on political participation 59
Atteggiamenti sessisti e giustificazione del sistema: un confronto tra Nord e Sud Italia 59
Does place attachment contribute to social well-being? An empirical study on first-year undergraduates 59
Sexist attitudes and support for the status quo: Testing a model integrating socio-demographic characteristics, ambivalent sexism and gender system justification 57
I costi dell'impegno politico e sociale in una prospettiva di genere 55
Testing predictors of social well-being 53
Old and new prejudices: Ambivalent sexism and intergroup ideologies 52
I predittori dell’attaccamento al luogo e dell’identificazione con il gruppo sociale degli abitanti: un confronto tra studenti autoctoni e fuori sede 52
Preserving life satisfaction during the economic crisis. Which factors can help? 51
Partecipazione agita o subita? Le diverse rappresentazioni della partecipazione sociale 50
Obsolescenza o attualità del senso di comunità? Una riflessione 50
Il potere come prerogativa maschile? Uno studio con attivisti sociali e di partito sulle rappresentazioni della donna e dell'uomo di potere 49
Testing predictors of social well-being: are the same for men and women? 47
Modelli mediatici e oggettivazione 47
Il genere come moderatore nella relazione tra strategie di coping e qualità della vita 46
Problemi umani e sociali della convivenza. VIII Convegno Nazionale SIPCO 45
Nosotros somos, vosotros sois: las representaciones sociales del ciudadano y del immigrante 44
Pratiques et contextes éléments co-génerateurs d'une representation sociale. Comparaison entre professionnels et structures psychiatriques 44
Senso di comunità e percezione del rischio in adolescenza 43
The role of contextual and personal factors in sense of community in adolescence 42
Modelli mediatici e oggettivazione maschile e femminile 41
Dimensioni e determinanti della qualità della vita. Uno studio sulle differenze di genere 39
Sense of community, health and social support: which is the best predictor of life satisfaction? 38
Totale 3.113
Categoria #
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Totale 15.643


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/201980 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 42 38
2019/2020864 21 38 76 251 25 115 59 77 40 108 30 24
2020/2021570 72 46 51 48 21 86 24 44 19 61 74 24
2021/2022224 11 51 52 21 0 6 13 57 2 10 0 1
2022/2023672 88 0 9 109 68 149 2 64 119 24 37 3
2023/2024184 9 15 29 21 28 51 1 21 0 9 0 0
Totale 3.113