ROLLERO, CHIARA
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 2.208
EU - Europa 2.191
AS - Asia 347
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 24
AF - Africa 5
SA - Sud America 2
OC - Oceania 1
Totale 4.778
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.167
RU - Federazione Russa 1.380
UA - Ucraina 314
SG - Singapore 157
CN - Cina 149
SE - Svezia 124
IT - Italia 117
DE - Germania 98
FI - Finlandia 72
IE - Irlanda 44
CA - Canada 38
TR - Turchia 29
GB - Regno Unito 24
EU - Europa 23
FR - Francia 9
IN - India 4
NL - Olanda 4
HK - Hong Kong 3
IL - Israele 3
MX - Messico 3
PL - Polonia 3
IQ - Iraq 2
ZA - Sudafrica 2
A1 - Anonimo 1
AU - Australia 1
BR - Brasile 1
EG - Egitto 1
ES - Italia 1
NG - Nigeria 1
PT - Portogallo 1
SC - Seychelles 1
VE - Venezuela 1
Totale 4.778
Città #
Jacksonville 255
Fairfield 243
Chandler 242
Houston 225
Woodbridge 150
Moscow 148
Ashburn 129
Wilmington 110
Ann Arbor 109
Seattle 97
Beijing 85
Cambridge 61
The Dalles 52
Dublin 44
New York 44
Chicago 43
Lawrence 43
Princeton 43
Rome 38
Ottawa 37
Singapore 31
Helsinki 29
Boardman 25
Nanjing 15
San Diego 14
London 10
Guangzhou 9
Kunming 9
Milan 9
Redwood City 9
Yubileyny 9
Dearborn 7
Redmond 7
Chiswick 5
Hefei 5
Jinan 5
Rotterdam 4
Torino 4
Cernusco sul Naviglio 3
Los Angeles 3
Mexico City 3
Acerra 2
Baghdad 2
Braunschweig 2
Cedar Knolls 2
Central District 2
Fuzhou 2
Genoa 2
Johannesburg 2
Mestre 2
New Delhi 2
Norwalk 2
Padova 2
Prescot 2
Pune 2
Shanghai 2
Turin 2
Varese 2
Venegono Superiore 2
Warsaw 2
Zhengzhou 2
Albignasego 1
Baotou 1
Bari 1
Brisbane 1
Cairo 1
Caracas 1
Changsha 1
Chongqing 1
Coccaglio 1
Costa Mesa 1
Council Bluffs 1
Elk Grove 1
Gallese 1
Grado 1
Harbin 1
Hong Kong 1
Ibadan 1
Indiana 1
Islington 1
Jiaxing 1
Jinhua 1
Kilburn 1
Kraków 1
Le Havre 1
Lisbon 1
Nanchang 1
Napoli 1
New Bedfont 1
Palermo 1
Piemonte 1
San Donà Di Piave 1
Santa Clara 1
Saronno 1
Waterloo 1
Wuhan 1
Xian 1
Totale 2.489
Nome #
A gender lens on quality of life: The role of sense of community, perceived social support, self-reported health and income 189
L'oggettivazione attraverso gli spot pubblicitari: l'influenza dei media su umore e autostima 186
Genere, ideologia e mass media: i differenti predittori del sessismo ambivalente 183
Public involvement in social and political participation processes: a gender perspective 180
Health, quality of life and population density: A preliminary study on “contextualized” quality of life 177
Does place attachment affect social well-being? 175
Place attachment, identification and environment perception: An empirical study 173
Quality of life and sense of community. A study on health and place of residence 163
Men and women at work: The effects of objectification on competence, pay, and fit for the job 154
The town in my mind: How place attachment and identification are linked to place perception 141
Different Levels of Place Identity: From the Concrete Territory to the Social Categories. 116
Man and women facing objectification: the effects of media models on well-being, self-esteem and ambivalent sexism 115
Community and place identity in change: A discursive approach to local participation 109
Gender as moderator between coping strategies and quality of life 108
Differenze e diseguaglianze di genere tra Nord e Sud d'Italia. Attualità di uno stereotipo 106
Gender as moderator in the relationship between coping strategies and quality of life 105
The gendered image of power: How male and female leaders are perceived 105
Ambivalent attitudes toward women and men. Recognizability of stereotypes and effects on self-perception 105
Il genere come moderatore nella relazione tra senso di comunità e qualità della vita 104
Does place attachment contribute to social well-being? An empirical study on first-year undergraduates 103
Atteggiamenti sessisti e giustificazione del sistema: un confronto tra Nord e Sud Italia 102
Political leadership from a gender perspective 101
I costi dell'impegno politico e sociale in una prospettiva di genere 100
Il potere come prerogativa maschile? Uno studio con attivisti sociali e di partito sulle rappresentazioni della donna e dell'uomo di potere 93
Sociopolitical control and sense of community. A study on political participation 91
Partecipazione agita o subita? Le diverse rappresentazioni della partecipazione sociale 91
Preserving life satisfaction during the economic crisis. Which factors can help? 91
Old and new prejudices: Ambivalent sexism and intergroup ideologies 90
I predittori dell’attaccamento al luogo e dell’identificazione con il gruppo sociale degli abitanti: un confronto tra studenti autoctoni e fuori sede 89
Sexist attitudes and support for the status quo: Testing a model integrating socio-demographic characteristics, ambivalent sexism and gender system justification 88
Obsolescenza o attualità del senso di comunità? Una riflessione 86
Modelli mediatici e oggettivazione maschile e femminile 86
Il genere come moderatore nella relazione tra strategie di coping e qualità della vita 86
Testing predictors of social well-being 84
Pratiques et contextes éléments co-génerateurs d'une representation sociale. Comparaison entre professionnels et structures psychiatriques 84
Nosotros somos, vosotros sois: las representaciones sociales del ciudadano y del immigrante 83
The role of contextual and personal factors in sense of community in adolescence 82
Problemi umani e sociali della convivenza. VIII Convegno Nazionale SIPCO 80
Modelli mediatici e oggettivazione 80
Testing predictors of social well-being: are the same for men and women? 78
Senso di comunità e percezione del rischio in adolescenza 78
Dimensioni e determinanti della qualità della vita. Uno studio sulle differenze di genere 75
Sense of community, health and social support: which is the best predictor of life satisfaction? 70
Totale 4.785
Categoria #
all - tutte 24.147
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book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 24.147


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020162 0 0 0 0 0 0 0 0 0 108 30 24
2020/2021570 72 46 51 48 21 86 24 44 19 61 74 24
2021/2022224 11 51 52 21 0 6 13 57 2 10 0 1
2022/2023672 88 0 9 109 68 149 2 64 119 24 37 3
2023/2024232 9 15 29 21 28 51 1 21 0 9 0 48
2024/20251.624 18 9 2 0 6 159 994 360 69 7 0 0
Totale 4.785