ROLLERO, CHIARA
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 2.105
EU - Europa 785
AS - Asia 267
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 24
AF - Africa 5
SA - Sud America 2
OC - Oceania 1
Totale 3.189
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.064
UA - Ucraina 314
CN - Cina 144
SE - Svezia 124
DE - Germania 94
SG - Singapore 84
IT - Italia 80
FI - Finlandia 72
IE - Irlanda 43
CA - Canada 38
TR - Turchia 29
GB - Regno Unito 24
EU - Europa 23
RU - Federazione Russa 16
FR - Francia 9
NL - Olanda 4
HK - Hong Kong 3
IL - Israele 3
MX - Messico 3
PL - Polonia 3
IN - India 2
IQ - Iraq 2
ZA - Sudafrica 2
A1 - Anonimo 1
AU - Australia 1
BR - Brasile 1
EG - Egitto 1
ES - Italia 1
NG - Nigeria 1
PT - Portogallo 1
SC - Seychelles 1
VE - Venezuela 1
Totale 3.189
Città #
Jacksonville 255
Fairfield 243
Chandler 242
Houston 225
Woodbridge 150
Ashburn 129
Wilmington 110
Ann Arbor 109
Seattle 97
Beijing 85
Cambridge 61
New York 44
Dublin 43
Lawrence 43
Princeton 43
Ottawa 37
Singapore 31
Helsinki 29
Boardman 25
Nanjing 15
San Diego 14
London 10
Kunming 9
Milan 9
Redwood City 9
Dearborn 7
Redmond 7
Guangzhou 6
Chiswick 5
Hefei 5
Jinan 5
Rotterdam 4
Torino 4
Cernusco sul Naviglio 3
Los Angeles 3
Mexico City 3
Acerra 2
Baghdad 2
Cedar Knolls 2
Central District 2
Fuzhou 2
Genoa 2
Johannesburg 2
Mestre 2
Norwalk 2
Padova 2
Prescot 2
Pune 2
Turin 2
Varese 2
Venegono Superiore 2
Warsaw 2
Zhengzhou 2
Albignasego 1
Baotou 1
Bari 1
Brisbane 1
Cairo 1
Caracas 1
Changsha 1
Chongqing 1
Coccaglio 1
Costa Mesa 1
Gallese 1
Grado 1
Harbin 1
Hong Kong 1
Ibadan 1
Indiana 1
Islington 1
Jiaxing 1
Jinhua 1
Kilburn 1
Kraków 1
Le Havre 1
Lisbon 1
Nanchang 1
Napoli 1
New Bedfont 1
Palermo 1
Piemonte 1
Rome 1
San Donà Di Piave 1
Santa Clara 1
Saronno 1
Waterloo 1
Wuhan 1
Xian 1
Totale 2.188
Nome #
L'oggettivazione attraverso gli spot pubblicitari: l'influenza dei media su umore e autostima 150
Genere, ideologia e mass media: i differenti predittori del sessismo ambivalente 147
A gender lens on quality of life: The role of sense of community, perceived social support, self-reported health and income 143
Place attachment, identification and environment perception: An empirical study 142
Public involvement in social and political participation processes: a gender perspective 142
Health, quality of life and population density: A preliminary study on “contextualized” quality of life 133
Quality of life and sense of community. A study on health and place of residence 129
Does place attachment affect social well-being? 128
Men and women at work: The effects of objectification on competence, pay, and fit for the job 122
The town in my mind: How place attachment and identification are linked to place perception 109
The gendered image of power: How male and female leaders are perceived 75
Man and women facing objectification: the effects of media models on well-being, self-esteem and ambivalent sexism 74
Different Levels of Place Identity: From the Concrete Territory to the Social Categories. 70
Gender as moderator between coping strategies and quality of life 70
Differenze e diseguaglianze di genere tra Nord e Sud d'Italia. Attualità di uno stereotipo 69
Political leadership from a gender perspective 69
Ambivalent attitudes toward women and men. Recognizability of stereotypes and effects on self-perception 67
Gender as moderator in the relationship between coping strategies and quality of life 66
Community and place identity in change: A discursive approach to local participation 65
Il genere come moderatore nella relazione tra senso di comunità e qualità della vita 64
Atteggiamenti sessisti e giustificazione del sistema: un confronto tra Nord e Sud Italia 61
Does place attachment contribute to social well-being? An empirical study on first-year undergraduates 61
Sociopolitical control and sense of community. A study on political participation 60
Sexist attitudes and support for the status quo: Testing a model integrating socio-demographic characteristics, ambivalent sexism and gender system justification 59
I costi dell'impegno politico e sociale in una prospettiva di genere 58
Old and new prejudices: Ambivalent sexism and intergroup ideologies 54
Testing predictors of social well-being 54
I predittori dell’attaccamento al luogo e dell’identificazione con il gruppo sociale degli abitanti: un confronto tra studenti autoctoni e fuori sede 53
Partecipazione agita o subita? Le diverse rappresentazioni della partecipazione sociale 52
Preserving life satisfaction during the economic crisis. Which factors can help? 52
Il potere come prerogativa maschile? Uno studio con attivisti sociali e di partito sulle rappresentazioni della donna e dell'uomo di potere 51
Obsolescenza o attualità del senso di comunità? Una riflessione 50
Testing predictors of social well-being: are the same for men and women? 50
Modelli mediatici e oggettivazione 49
Problemi umani e sociali della convivenza. VIII Convegno Nazionale SIPCO 47
Il genere come moderatore nella relazione tra strategie di coping e qualità della vita 47
Nosotros somos, vosotros sois: las representaciones sociales del ciudadano y del immigrante 46
Pratiques et contextes éléments co-génerateurs d'une representation sociale. Comparaison entre professionnels et structures psychiatriques 46
Senso di comunità e percezione del rischio in adolescenza 45
The role of contextual and personal factors in sense of community in adolescence 44
Modelli mediatici e oggettivazione maschile e femminile 42
Dimensioni e determinanti della qualità della vita. Uno studio sulle differenze di genere 41
Sense of community, health and social support: which is the best predictor of life satisfaction? 40
Totale 3.196
Categoria #
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book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
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patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 19.808


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020478 0 0 0 0 25 115 59 77 40 108 30 24
2020/2021570 72 46 51 48 21 86 24 44 19 61 74 24
2021/2022224 11 51 52 21 0 6 13 57 2 10 0 1
2022/2023672 88 0 9 109 68 149 2 64 119 24 37 3
2023/2024232 9 15 29 21 28 51 1 21 0 9 0 48
2024/202535 18 9 2 0 6 0 0 0 0 0 0 0
Totale 3.196