PEDRONI, MARCO LUCA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 3.252
NA - Nord America 2.585
AS - Asia 511
SA - Sud America 80
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 37
AF - Africa 7
OC - Oceania 3
Totale 6.475
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.521
RU - Federazione Russa 1.765
UA - Ucraina 416
SG - Singapore 285
IT - Italia 280
SE - Svezia 184
FR - Francia 162
DE - Germania 157
CN - Cina 106
GB - Regno Unito 82
CA - Canada 62
IE - Irlanda 61
FI - Finlandia 60
TR - Turchia 54
EU - Europa 37
BE - Belgio 27
AR - Argentina 26
PE - Perù 23
BR - Brasile 21
NL - Olanda 20
ES - Italia 14
KR - Corea 9
IN - India 8
PK - Pakistan 8
ID - Indonesia 7
PT - Portogallo 7
IL - Israele 6
PL - Polonia 6
VN - Vietnam 5
BD - Bangladesh 4
CL - Cile 4
HK - Hong Kong 4
PH - Filippine 4
RO - Romania 4
AT - Austria 3
AU - Australia 3
EC - Ecuador 3
EG - Egitto 3
JP - Giappone 3
LT - Lituania 3
TW - Taiwan 3
CO - Colombia 2
CR - Costa Rica 2
AE - Emirati Arabi Uniti 1
BO - Bolivia 1
CZ - Repubblica Ceca 1
DZ - Algeria 1
IQ - Iraq 1
JO - Giordania 1
MA - Marocco 1
SA - Arabia Saudita 1
SC - Seychelles 1
UZ - Uzbekistan 1
ZA - Sudafrica 1
Totale 6.475
Città #
Chandler 404
Jacksonville 328
Moscow 180
Fairfield 179
Ashburn 169
Houston 140
Wilmington 120
Woodbridge 113
Singapore 108
Ann Arbor 93
Seattle 80
The Dalles 67
Cambridge 64
Chicago 64
Dublin 61
Lawrence 59
Princeton 59
Beijing 58
New York 56
Rome 49
Ottawa 46
Helsinki 26
Yubileyny 23
Redwood City 22
Buenos Aires 21
Milan 21
Boardman 17
Brussels 14
Lima 14
London 12
Munich 11
Bologna 10
Los Angeles 10
São Paulo 9
Toronto 9
Rawalpindi 8
San Diego 8
Amsterdam 7
Kunming 7
Redmond 7
San Francisco 7
Dalmine 6
Henderson 6
Phoenix 6
Torres Vedras 6
Viterbo 6
Cagliari 5
Fidenza 5
Frankfurt am Main 5
Islington 5
Lewisham 5
Malang 5
Montreal 5
Reutlingen 5
Rimini 5
Rio de Janeiro 5
Basingstoke 4
Charlotte 4
Dearborn 4
Ferrara di Monte Baldo 4
Genoa 4
Hong Kong 4
Leeds 4
Leicester 4
Nanchang 4
Nanjing 4
Santa Clara 4
Seongdong-gu 4
Trujillo 4
Bari 3
Barzanò 3
Boston 3
Burlington 3
Cairo 3
Chengdu 3
Clayton 3
Córdoba 3
Dallas 3
Egham 3
Falls Church 3
Hefei 3
Jinan 3
Kilburn 3
Madrid 3
Messina 3
Paris 3
Pune 3
Quilicura 3
Santa Ana 3
Taipei 3
Tokyo 3
Torino 3
Torre Boldone 3
Verona 3
Warsaw 3
Acton 2
Alboraya 2
Alezio 2
Atlanta 2
Baotou 2
Totale 2.980
Nome #
Collaboration, Antagonism, Exploitation: Which is the Relation Between Fashion Blogging and Fashion Journalism? 273
Meso-celebrities, fashion and the media: How digital influencers struggle for visibility 225
From Fashion Forecasting to Coolhunting: Previsional Models in Fashion and in Cultural Production 194
Art Seen from Outside: Non-artistic Legitimation within the Field of Fashion Design 186
'Stumbling on the Heels of My Blog': Career, Forms of Capital, and Strategies in the (Sub)Field of Fashion Blogging 186
La Moda come Lebensform nell'analisi di Georg Simmel 184
Extreme Losers: On Excess and Profitless Expenditure in Male Gambler Practices 170
Anti-gambling policies: framing morality policy in Italy 163
Fabbricanti di immaginario. Gli intermediari culturali di seconda generazione nel campo della moda 158
Much More than a Game: The Role of Commercial Advertising in the Struggle between the Advocates and Opponents of Gambling 153
Sharing economy as an anti-concept 144
Dal fashion forecasting al coolhunting. Un nuovo modello di ricerca per le aziende italiane? 132
Fashion Tales: Feeding the Imaginary 127
Moda e web 2.0, i fashion blog cambiano la comunicazione? 126
'My Friends are my Audience': Mass-mediation of Personal Content and Relations in Facebook 126
La investigación en moda: Nuevos formatos de comunicación y consumo 125
Cross-fertilization tra moda e tecnologia. Il caso di Framis Italia 121
Sellers of Experience: The New Face of Fashion Retail and the Role of Consumers as 'Store Readers' 117
Fashionating Images: Audiovisual Media Studies Meet Fashion 116
From Fashion Forecasting to Coolhunting. Prevision Models in Fashion and in Cultural Production 114
Cross-fertilization tra moda e arte. Il caso di Piazza Sempione 109
The «banker» state and the «responsible» enterprises. Capital conversion strategies in the field of public legal gambling 108
Il musulmano immaginato. Il caso della moschea di Magenta e la sua rappresentazione mediatica 105
From Production to Consumption: The Cultural Industry of Fashion, Inter-disciplinary 103
Coolhunting. Genesi di una pratica professionale eretica 102
La teoria della violenza simbolica in P. Bourdieu 101
От модного прогноза к кулхантингу. О роли и методах предвидения в моде и производстве объектов материальной и нематериальной культуры 100
Culture 99
Tendenze socio-culturali e coolhunting: una prospettiva storico-critica 98
La questione della creatività. Un'introduzione 96
Dignità dell'effimero, ambivalenza e violenza simbolica. Tre lezioni da Die Mode 94
Commodifying the followers or challenging the mainstream? The two-sided potential of curvy fashion bloggers 93
Oggetti, pratiche e istituzioni di due campi sociali correlati 92
Fenomenologia dei social network. Presenza, relazioni e consumi mediali degli italiani online 91
Fashionating Images: Audiovisual Media Studies Meet Fashion 91
The Crossroad between Production and Consumption: An Introduction to Fashion as a Cultural Industry 90
Il sociologo e le sirene digitali. Verso una generazione di sociologi nativi digitali? 89
Ricerca scientifica e ricerca di mercato. Sinergie e conflitti tra campo accademico e campo del coolhunting 86
Moda e arte 85
L'ispirazione industrializzata 85
Genio individuale o pratica sociale? Le mille facce della creatività 83
Is the Golden Era of Fashion Blogs Over? An Analysis of the Italian and Spanish Fields of Fashion Blogging 83
Ponti o barriere? Gli usi sociali dei beni di consumo 83
La creatività nelle professioni 82
La moda nelle discipline sociali 81
Quasi giochi d’azzardo 81
Persona e drammaturgia sociale 80
Pratiche e retoriche della condivisione. Operatori della sharing economy e forme di innovazione economica, sociale e normativa 80
Mediatización de la moda 79
Incoscienza di classe: un profilo dei professionisti creativi milanesi 78
Rethinking the Approach to Gambling Disorder: The Case of the Italian Healthcare Services 76
Le dimensioni della precarietà e la resistenza all’università come industria culturale 75
Investigación en moda: Cambio, comunicación e industria 75
La moda. Dinamiche di innovazione e spinte conservatrici nel campo 73
Il banco e il tablet. I nuovi media e il loro ruolo nei contesti educativi 72
New Frontiers of the Fashion Imaginary 70
Social Media y Comunicación Corporativa. Nuevo reto en las empresas de Moda 69
Let Me Dream with the Betting Sheet in my Hand’: Gambling Advertising Narratives and the Destigmatisation of Gamblers 69
L’obesità nella società contemporanea 67
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Totale 6.520
Categoria #
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021729 90 65 12 81 35 101 24 91 36 67 98 29
2021/2022296 12 53 78 22 7 14 11 68 6 11 10 4
2022/20231.040 119 37 42 143 78 234 2 100 158 34 82 11
2023/2024523 27 19 36 47 72 73 37 63 6 24 23 96
2024/20252.379 20 19 18 21 95 175 1.289 459 141 25 53 64
2025/202675 75 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
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