PEDRONI, MARCO LUCA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 3.326
NA - Nord America 2.607
AS - Asia 517
SA - Sud America 88
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 37
AF - Africa 10
OC - Oceania 4
Totale 6.589
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.542
RU - Federazione Russa 1.767
UA - Ucraina 416
IT - Italia 342
SG - Singapore 286
SE - Svezia 184
FR - Francia 163
DE - Germania 157
CN - Cina 106
GB - Regno Unito 86
CA - Canada 62
IE - Irlanda 61
FI - Finlandia 60
TR - Turchia 55
EU - Europa 37
BE - Belgio 28
BR - Brasile 28
AR - Argentina 27
PE - Perù 23
NL - Olanda 21
ES - Italia 14
IN - India 10
KR - Corea 9
PL - Polonia 9
PK - Pakistan 8
ID - Indonesia 7
PT - Portogallo 7
IL - Israele 6
VN - Vietnam 6
BD - Bangladesh 5
CL - Cile 4
HK - Hong Kong 4
PH - Filippine 4
RO - Romania 4
AT - Austria 3
AU - Australia 3
EC - Ecuador 3
EG - Egitto 3
JP - Giappone 3
LT - Lituania 3
TW - Taiwan 3
CO - Colombia 2
CR - Costa Rica 2
MA - Marocco 2
AE - Emirati Arabi Uniti 1
BO - Bolivia 1
BW - Botswana 1
CZ - Repubblica Ceca 1
DZ - Algeria 1
GM - Gambi 1
IQ - Iraq 1
JO - Giordania 1
KI - Kiribati 1
NI - Nicaragua 1
SA - Arabia Saudita 1
SC - Seychelles 1
UZ - Uzbekistan 1
ZA - Sudafrica 1
Totale 6.589
Città #
Chandler 404
Jacksonville 328
Moscow 180
Fairfield 179
Ashburn 171
Houston 140
Wilmington 120
Woodbridge 113
Singapore 109
Ann Arbor 93
Seattle 80
The Dalles 67
Chicago 65
Cambridge 64
Naples 62
Dublin 61
Lawrence 59
Princeton 59
Beijing 58
New York 56
Rome 49
Ottawa 46
Helsinki 26
Yubileyny 23
Redwood City 22
Buenos Aires 21
Milan 21
Boardman 17
Brussels 15
Lima 14
Dallas 12
London 12
São Paulo 12
Munich 11
Bologna 10
Los Angeles 10
Toronto 9
Amsterdam 8
Rawalpindi 8
San Diego 8
Kunming 7
Redmond 7
San Francisco 7
Dalmine 6
Henderson 6
Phoenix 6
Torres Vedras 6
Viterbo 6
Cagliari 5
Fidenza 5
Frankfurt am Main 5
Islington 5
Leicester 5
Lewisham 5
Malang 5
Montreal 5
Reutlingen 5
Rimini 5
Rio de Janeiro 5
Santa Clara 5
Basingstoke 4
Charlotte 4
Dearborn 4
Ferrara di Monte Baldo 4
Genoa 4
Hong Kong 4
Leeds 4
Nanchang 4
Nanjing 4
Seongdong-gu 4
Trujillo 4
Warsaw 4
Atlanta 3
Bari 3
Barzanò 3
Boston 3
Burlington 3
Cairo 3
Cardiff 3
Chengdu 3
Clayton 3
Council Bluffs 3
Córdoba 3
Egham 3
Falls Church 3
Hefei 3
Jinan 3
Kilburn 3
Madrid 3
Messina 3
Paris 3
Pune 3
Quilicura 3
Santa Ana 3
Taipei 3
Tokyo 3
Torino 3
Torre Boldone 3
Verona 3
Acton 2
Totale 3.064
Nome #
Collaboration, Antagonism, Exploitation: Which is the Relation Between Fashion Blogging and Fashion Journalism? 282
Meso-celebrities, fashion and the media: How digital influencers struggle for visibility 226
From Fashion Forecasting to Coolhunting: Previsional Models in Fashion and in Cultural Production 197
Art Seen from Outside: Non-artistic Legitimation within the Field of Fashion Design 189
'Stumbling on the Heels of My Blog': Career, Forms of Capital, and Strategies in the (Sub)Field of Fashion Blogging 188
La Moda come Lebensform nell'analisi di Georg Simmel 186
Extreme Losers: On Excess and Profitless Expenditure in Male Gambler Practices 173
Anti-gambling policies: framing morality policy in Italy 166
Fabbricanti di immaginario. Gli intermediari culturali di seconda generazione nel campo della moda 163
Much More than a Game: The Role of Commercial Advertising in the Struggle between the Advocates and Opponents of Gambling 154
Sharing economy as an anti-concept 145
Dal fashion forecasting al coolhunting. Un nuovo modello di ricerca per le aziende italiane? 133
Fashion Tales: Feeding the Imaginary 129
'My Friends are my Audience': Mass-mediation of Personal Content and Relations in Facebook 128
Moda e web 2.0, i fashion blog cambiano la comunicazione? 127
La investigación en moda: Nuevos formatos de comunicación y consumo 126
Cross-fertilization tra moda e tecnologia. Il caso di Framis Italia 123
Sellers of Experience: The New Face of Fashion Retail and the Role of Consumers as 'Store Readers' 120
From Fashion Forecasting to Coolhunting. Prevision Models in Fashion and in Cultural Production 117
Fashionating Images: Audiovisual Media Studies Meet Fashion 117
Il musulmano immaginato. Il caso della moschea di Magenta e la sua rappresentazione mediatica 112
Cross-fertilization tra moda e arte. Il caso di Piazza Sempione 110
The «banker» state and the «responsible» enterprises. Capital conversion strategies in the field of public legal gambling 109
From Production to Consumption: The Cultural Industry of Fashion, Inter-disciplinary 104
Coolhunting. Genesi di una pratica professionale eretica 103
La teoria della violenza simbolica in P. Bourdieu 102
От модного прогноза к кулхантингу. О роли и методах предвидения в моде и производстве объектов материальной и нематериальной культуры 101
Culture 101
Tendenze socio-culturali e coolhunting: una prospettiva storico-critica 99
La questione della creatività. Un'introduzione 97
Dignità dell'effimero, ambivalenza e violenza simbolica. Tre lezioni da Die Mode 96
Commodifying the followers or challenging the mainstream? The two-sided potential of curvy fashion bloggers 95
Oggetti, pratiche e istituzioni di due campi sociali correlati 94
The Crossroad between Production and Consumption: An Introduction to Fashion as a Cultural Industry 93
Fashionating Images: Audiovisual Media Studies Meet Fashion 93
Fenomenologia dei social network. Presenza, relazioni e consumi mediali degli italiani online 92
Il sociologo e le sirene digitali. Verso una generazione di sociologi nativi digitali? 90
Ricerca scientifica e ricerca di mercato. Sinergie e conflitti tra campo accademico e campo del coolhunting 88
Moda e arte 86
L'ispirazione industrializzata 86
Ponti o barriere? Gli usi sociali dei beni di consumo 86
Genio individuale o pratica sociale? Le mille facce della creatività 85
La creatività nelle professioni 84
Is the Golden Era of Fashion Blogs Over? An Analysis of the Italian and Spanish Fields of Fashion Blogging 84
La moda nelle discipline sociali 82
Persona e drammaturgia sociale 82
Quasi giochi d’azzardo 82
Pratiche e retoriche della condivisione. Operatori della sharing economy e forme di innovazione economica, sociale e normativa 81
Incoscienza di classe: un profilo dei professionisti creativi milanesi 80
Mediatización de la moda 80
Rethinking the Approach to Gambling Disorder: The Case of the Italian Healthcare Services 77
Investigación en moda: Cambio, comunicación e industria 77
Le dimensioni della precarietà e la resistenza all’università come industria culturale 76
La moda. Dinamiche di innovazione e spinte conservatrici nel campo 74
Il banco e il tablet. I nuovi media e il loro ruolo nei contesti educativi 73
New Frontiers of the Fashion Imaginary 73
Social Media y Comunicación Corporativa. Nuevo reto en las empresas de Moda 71
L’obesità nella società contemporanea 70
Let Me Dream with the Betting Sheet in my Hand’: Gambling Advertising Narratives and the Destigmatisation of Gamblers 70
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021574 0 0 12 81 35 101 24 91 36 67 98 29
2021/2022296 12 53 78 22 7 14 11 68 6 11 10 4
2022/20231.040 119 37 42 143 78 234 2 100 158 34 82 11
2023/2024523 27 19 36 47 72 73 37 63 6 24 23 96
2024/20252.379 20 19 18 21 95 175 1.289 459 141 25 53 64
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