PEDRONI, MARCO LUCA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 3.406
NA - Nord America 2.689
AS - Asia 655
SA - Sud America 107
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 37
AF - Africa 11
OC - Oceania 4
Totale 6.909
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.621
RU - Federazione Russa 1.767
UA - Ucraina 416
IT - Italia 349
SG - Singapore 323
SE - Svezia 184
FR - Francia 164
DE - Germania 158
GB - Regno Unito 151
CN - Cina 139
KR - Corea 68
CA - Canada 62
IE - Irlanda 61
FI - Finlandia 60
TR - Turchia 55
BR - Brasile 42
EU - Europa 37
AR - Argentina 29
BE - Belgio 29
PE - Perù 25
NL - Olanda 23
ES - Italia 14
IN - India 12
VN - Vietnam 12
PL - Polonia 9
PT - Portogallo 9
PK - Pakistan 8
ID - Indonesia 7
IL - Israele 6
BD - Bangladesh 5
CL - Cile 4
HK - Hong Kong 4
PH - Filippine 4
RO - Romania 4
AT - Austria 3
AU - Australia 3
CO - Colombia 3
EC - Ecuador 3
EG - Egitto 3
JP - Giappone 3
LT - Lituania 3
MX - Messico 3
TW - Taiwan 3
CR - Costa Rica 2
MA - Marocco 2
AE - Emirati Arabi Uniti 1
BO - Bolivia 1
BW - Botswana 1
CG - Congo 1
CZ - Repubblica Ceca 1
DZ - Algeria 1
GM - Gambi 1
IQ - Iraq 1
JO - Giordania 1
KI - Kiribati 1
LV - Lettonia 1
MY - Malesia 1
NI - Nicaragua 1
SA - Arabia Saudita 1
SC - Seychelles 1
UZ - Uzbekistan 1
ZA - Sudafrica 1
Totale 6.909
Città #
Chandler 404
Jacksonville 328
Ashburn 244
Moscow 180
Fairfield 179
Houston 140
Wilmington 120
Woodbridge 113
Singapore 110
Ann Arbor 93
Seattle 80
London 71
Beijing 69
The Dalles 67
Chicago 65
Cambridge 64
Naples 62
Dublin 61
Lawrence 59
Princeton 59
Seoul 59
New York 56
Rome 49
Ottawa 46
Helsinki 26
Milan 23
Yubileyny 23
Redwood City 22
Buenos Aires 21
Boardman 17
Brussels 16
Dallas 16
Lima 15
São Paulo 13
Munich 11
Bologna 10
Los Angeles 10
Toronto 9
Amsterdam 8
Rawalpindi 8
San Diego 8
Kunming 7
Leicester 7
Redmond 7
San Francisco 7
Dalmine 6
Henderson 6
Phoenix 6
Rio de Janeiro 6
Torres Vedras 6
Viterbo 6
Cagliari 5
Fidenza 5
Frankfurt am Main 5
Islington 5
Lewisham 5
Malang 5
Montreal 5
Reutlingen 5
Rimini 5
Santa Clara 5
Basingstoke 4
Charlotte 4
Dearborn 4
Ferrara di Monte Baldo 4
Genoa 4
Hong Kong 4
Leeds 4
Nanchang 4
Nanjing 4
Seongdong-gu 4
Trujillo 4
Warsaw 4
Atlanta 3
Bari 3
Barzanò 3
Boston 3
Burlington 3
Cairo 3
Cardiff 3
Chengdu 3
Clayton 3
Council Bluffs 3
Córdoba 3
Egham 3
Falls Church 3
Hefei 3
Jinan 3
Kilburn 3
Madrid 3
Messina 3
Paris 3
Pune 3
Quilicura 3
Santa Ana 3
Taipei 3
Tokyo 3
Torino 3
Torre Boldone 3
Verona 3
Totale 3.277
Nome #
Collaboration, Antagonism, Exploitation: Which is the Relation Between Fashion Blogging and Fashion Journalism? 306
Meso-celebrities, fashion and the media: How digital influencers struggle for visibility 236
From Fashion Forecasting to Coolhunting: Previsional Models in Fashion and in Cultural Production 210
'Stumbling on the Heels of My Blog': Career, Forms of Capital, and Strategies in the (Sub)Field of Fashion Blogging 200
Art Seen from Outside: Non-artistic Legitimation within the Field of Fashion Design 195
La Moda come Lebensform nell'analisi di Georg Simmel 189
Extreme Losers: On Excess and Profitless Expenditure in Male Gambler Practices 184
Fabbricanti di immaginario. Gli intermediari culturali di seconda generazione nel campo della moda 175
Anti-gambling policies: framing morality policy in Italy 172
Much More than a Game: The Role of Commercial Advertising in the Struggle between the Advocates and Opponents of Gambling 158
Sharing economy as an anti-concept 148
Dal fashion forecasting al coolhunting. Un nuovo modello di ricerca per le aziende italiane? 139
'My Friends are my Audience': Mass-mediation of Personal Content and Relations in Facebook 139
Fashion Tales: Feeding the Imaginary 134
La investigación en moda: Nuevos formatos de comunicación y consumo 131
Moda e web 2.0, i fashion blog cambiano la comunicazione? 130
Cross-fertilization tra moda e tecnologia. Il caso di Framis Italia 128
Sellers of Experience: The New Face of Fashion Retail and the Role of Consumers as 'Store Readers' 125
Fashionating Images: Audiovisual Media Studies Meet Fashion 124
From Fashion Forecasting to Coolhunting. Prevision Models in Fashion and in Cultural Production 121
The «banker» state and the «responsible» enterprises. Capital conversion strategies in the field of public legal gambling 121
From Production to Consumption: The Cultural Industry of Fashion, Inter-disciplinary 115
Il musulmano immaginato. Il caso della moschea di Magenta e la sua rappresentazione mediatica 115
Cross-fertilization tra moda e arte. Il caso di Piazza Sempione 114
Coolhunting. Genesi di una pratica professionale eretica 108
От модного прогноза к кулхантингу. О роли и методах предвидения в моде и производстве объектов материальной и нематериальной культуры 106
La teoria della violenza simbolica in P. Bourdieu 105
Culture 105
Dignità dell'effimero, ambivalenza e violenza simbolica. Tre lezioni da Die Mode 101
The Crossroad between Production and Consumption: An Introduction to Fashion as a Cultural Industry 101
Tendenze socio-culturali e coolhunting: una prospettiva storico-critica 101
Commodifying the followers or challenging the mainstream? The two-sided potential of curvy fashion bloggers 101
La questione della creatività. Un'introduzione 100
Fenomenologia dei social network. Presenza, relazioni e consumi mediali degli italiani online 100
Oggetti, pratiche e istituzioni di due campi sociali correlati 98
Fashionating Images: Audiovisual Media Studies Meet Fashion 98
Il sociologo e le sirene digitali. Verso una generazione di sociologi nativi digitali? 93
Ricerca scientifica e ricerca di mercato. Sinergie e conflitti tra campo accademico e campo del coolhunting 90
Moda e arte 89
L'ispirazione industrializzata 89
La creatività nelle professioni 88
Ponti o barriere? Gli usi sociali dei beni di consumo 88
Genio individuale o pratica sociale? Le mille facce della creatività 87
Quasi giochi d’azzardo 87
Is the Golden Era of Fashion Blogs Over? An Analysis of the Italian and Spanish Fields of Fashion Blogging 87
La moda nelle discipline sociali 85
Pratiche e retoriche della condivisione. Operatori della sharing economy e forme di innovazione economica, sociale e normativa 85
Persona e drammaturgia sociale 84
Mediatización de la moda 84
Incoscienza di classe: un profilo dei professionisti creativi milanesi 83
Rethinking the Approach to Gambling Disorder: The Case of the Italian Healthcare Services 80
Le dimensioni della precarietà e la resistenza all’università come industria culturale 79
Il banco e il tablet. I nuovi media e il loro ruolo nei contesti educativi 79
Investigación en moda: Cambio, comunicación e industria 79
La moda. Dinamiche di innovazione e spinte conservatrici nel campo 78
Social Media y Comunicación Corporativa. Nuevo reto en las empresas de Moda 77
New Frontiers of the Fashion Imaginary 77
L’obesità nella società contemporanea 73
Let Me Dream with the Betting Sheet in my Hand’: Gambling Advertising Narratives and the Destigmatisation of Gamblers 73
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Totale 6.954
Categoria #
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021446 0 0 0 0 0 101 24 91 36 67 98 29
2021/2022296 12 53 78 22 7 14 11 68 6 11 10 4
2022/20231.040 119 37 42 143 78 234 2 100 158 34 82 11
2023/2024523 27 19 36 47 72 73 37 63 6 24 23 96
2024/20252.379 20 19 18 21 95 175 1.289 459 141 25 53 64
2025/2026509 78 39 101 171 111 9 0 0 0 0 0 0
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